ادامه مطلب
نقش جوانان در تحقق شعار «سرمایهگذاری برای تولید»

سال ۱۴۰۴ با نام «سرمایهگذاری برای تولید» آغاز شده است؛ شعاری که پیام آن، صرفاً اقتصادی نیست، بلکه نشاندهنده ضرورت یک بازآرایی جدی در شیوه برنامهریزی، نگاه به منابع انسانی و استفاده از ظرفیتهای جدید دنیاست. بهعنوان کسی که در حوزه جوانان مسئولیت مستقیم دارد، باور دارم که بدون درک تحولات فناورانه و شناخت ظرفیتهای نوظهور نسل جدید، نمیتوانیم از سرمایهگذاری سخن بگوییم. «امروز تولید، فقط کارخانه و خط مونتاژ …















